
המלצות
טלי וציפי יקרות,
מאד נהנינו בסמינר איטליה במלון הסקוטי.... ההרצאות והפעילות במינון ובסדר הנכון,
אוכל מעולה, מקום מצוין ואוירה טובה... כל הכבוד לכן.
אבירם כהן
הי ציפי וטלי יקרות,
היה לנו סופשבוע מרתק, נעים ומיוחד 😊 בזכותכן.
תודה על האירוח, והמידע ששלחת לנו. אנו בוודאי ניפגש איתכן במפגשים הבאים.
תודה ושבוע נהדר.
יעל ואהובה
טלי וציפי היקרות,
תודה מקרב לב על סופ"ש מרתק ומשובב לב שהביא אותנו בימים עגומים אלה לאיטליה הנפלאה למחוזות קסומים
של תרבות, מוסיקה אוכל, יין ועוד ועוד... האירגון היה למופת, האירוח של המלון הסקוטי, כרגיל, מעולה,
ועל האוכל המדהים אין על מה לדבר... ההרצאות היו מרתקות וגם המוסיקה האיטלקית , בעיקר האופראית, רוממה את נפשנו. כה לחי!!!
תמשיכו במפעלכן 🛩️💐🎩🎵💝🍷
פרלה וזאביק
לשמעון היקר!
רגע לפני שאנחנו חוזרים לשגרה, רצינו לעצור לרגע ולומר לך תודה ענקית מכל הלב על הובלת טיול מיוחד
הטיול הזה לא היה סתם עוד מסע, אלא חוויה בלתי נשכחת, וזה בעיקר בזכותך.
מהרגע הראשון ועד האחרון, הרגשנו שאנחנו בידיים הטובות שיש.
על ההדרכה המקצועית ומאגר הידע העצום שזרם ממך והשאיר אותנו מרותקים.
הידע הרחב שלך, שהועבר בשילוב של חן, עניין וסבלנות, פתח בפנינו עולם ומלואו וגרם לנו להסתכל על הדברים בעיניים חדשות.
על כושר המנהיגות והארגון: ניהלת את הטיול ביד רמה, במקצועיות ללא פשרות, שהשרה על כולנו ביטחון.
היכולת שלך להוביל קבוצה, לדאוג לכל פרט קטן כגדול ולפתור כל בעיה בחיוך – היא מעוררת השראה.
תודה שהובלת אותנו למקומות קסומים, לנופים עוצרי נשימה ולפינות חמד שלא היינו מגיעים אליהן בלעדיך.
אין ספק שאספנו תמונות וזכרונות חדשים שישארו איתנו.
השילוב של המקצועיות שלך יחד עם האישיות הכובשת הפכו את הקבוצה שלנו למגובשת ואת הטיול למושלם!!!
בהערכה עמוקה ובתודה גדולה מהמשתתפים בטיול אלבניה , קוסובו וצפון מקדוניה.
מאי 2026.
חברים לתרובות בשיתוף אדמה מסעות וטיולים
מאי 2026 אלבניה קוסובו וצפון מקדוניה
